> AndroDumpper v1.0 Apk İndir (Android Wifi Kırıcı Rootsuz) | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir AndroDumpper v1.0 Apk İndir (Android Wifi Kırıcı Rootsuz) ~ Menİndir

AndroDumpper v1.0 Apk İndir (Android Wifi Kırıcı Rootsuz)

-- --

Merhaba arkadaşlar sizlere bugün AndroDumpper adlı uygulamayı tanıtacağım. AndroDumpper bilgisayarda ki dumpper programının aynısıdır fakat android versiyonudur. PC de ki gibi gayet kullanışlı Root İstemez fakat kırdığınız wifinin şifresini öğrenmek istiyorsanız Root ister bazı wifi şifre gösterici programlarla öğrenebilrisiniz. Jumstart androidi yok bu farklı sadece dumpper ı indirerek wifi şifresi kırmaya başlayabilirsiniz kesinlikle. sorunsuz çalışıyor. Lütfen yorum atmayı unutmayınız






 AndroDumpper indirmek icin İndir • Download butonuna tıklayınız
Dosya Boyutu: 1.9 MB

Kırık Linkleri Bildiriniz



İleri
« Geri
Geri
İleri »

17 comments

Click here for comments
Unknown
admin
7 Kasım 2015 12:44 ×

eywallah kardesim

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Kasım 2015 12:46 ×

önemli değil kardeşim herzaman işinize yaradıysa :)

Reply
avatar
Unknown
admin
7 Kasım 2015 21:52 ×

Kardeşim benim telefonum rootsuz bu programla kırdığım şifreyi görebilmenin bi yolu varmı programla falan

Reply
avatar
Unknown
admin
7 Kasım 2015 21:52 ×

Kardeşim benim telefonum rootsuz bu programla kırdığım şifreyi görebilmenin bi yolu varmı programla falan

Reply
avatar
Adsız
admin
8 Kasım 2015 06:10 ×

Wifi wps wpa tester kullanarak bağlandığın wifileri görebilirsin kardeşim oda wifi kırma programı root ister fakat bağlandığınız wifilerin hepsini gösterir fakat wifi şifrelerini gösterirken o root istemez bu programın tam tersi yani o :) buyur link http://menindir.blogspot.com.tr/2015/10/wifi-wpa-wps-tester-premium-apk-indir.html

Reply
avatar
Unknown
admin
8 Kasım 2015 06:41 ×

Çok teşekkür ederim kardeşim saol :)

Reply
avatar
Adsız
admin
8 Kasım 2015 06:44 ×

önemli değil kardeşim her zaman :)

Reply
avatar
Unknown
admin
8 Kasım 2015 06:49 ×

Kardeşim bide verdiğin linkteki program için busybox dan install etmeniz gerekiyo diye not yazmışsınız onu yapmaya gerek varmı :)

Reply
avatar
Adsız
admin
8 Kasım 2015 06:51 ×

evet kardeşim

Reply
avatar
Unknown
admin
16 Kasım 2015 12:34 ×

Hello

Regarding this application

I'm the owner and the developer of this application

Change the download link to be the PlayStore link , not any other link


Respect my Work please

Reply
avatar
Unknown
admin
24 Ocak 2016 04:30 ×

Benim android 4.4.2 surumdu bu desteklemedi

Reply
avatar
Unknown
admin
24 Ocak 2016 04:31 ×

Benim android 4.4.2 surumdu bu desteklemedi

Reply
avatar
Adsız
admin
12 Mart 2016 00:31 ×

Nasil yapiliyo kardesm

Reply
avatar
Adsız
admin
28 Mart 2016 05:33 ×

dowload butonu nerdre

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Temmuz 2016 07:37 ×

Hem root diyo hemde Android 5 sürümü istiyor

Reply
avatar
Unknown
admin
23 Temmuz 2016 03:30 ×

Ben indirdim andro 5.1.1 var bende. Istedigim wifiyi sectim. Root mother falan yazdi o rootluyo diye sildim telden uygulamayi

Reply
avatar
Unknown
admin
23 Temmuz 2016 03:30 ×

Ben indirdim andro 5.1.1 var bende. Istedigim wifiyi sectim. Root mother falan yazdi o rootluyo diye sildim telden uygulamayi

Reply
avatar

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]