> Vodafone Bilgisayardan Bedava İnternet 2016 (VİDEOLU ANLATIM) | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir Vodafone Bilgisayardan Bedava İnternet 2016 (VİDEOLU ANLATIM) ~ Menİndir

Vodafone Bilgisayardan Bedava İnternet 2016 (VİDEOLU ANLATIM)

-- --

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır vodafone için bedava internet bekleyen arkadaşlar vardı. sonunda bulduk ve sizlerle paylaşıyoruz. Vodafone hatlı telefonunuzu normal apn ayarları ile bilgisayara bağlayıp videoda ki adımları uygulamanız yeterlidir.



VİDEOLU ANLATIM!

                                             


Vodafone SimpleServer Ayar Dosyalarını İndir
Dosya Boyutu: 6 MB

Kırık Linkleri Bildiriniz

İleri
« Geri
Geri
İleri »

1 comments:

Click here for comments
Unknown
admin
17 Kasım 2015 07:55 ×

Ben simple serveri açıyorum fakat çalışmıyor uygulama :( ready diyor kalıyior yardım poz

Congrats bro Unknown you got PERTAMAX...! hehehehe...
Reply
avatar

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]