> Turkcell Shadowsocks ile Bedava İnternet 2016 | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir Turkcell Shadowsocks ile Bedava İnternet 2016 ~ Menİndir

Turkcell Shadowsocks ile Bedava İnternet 2016

-- --


Merhaba arkadaşlar Turkcell Shadowsocks ile bedava internet paylaşıyorum sizlerle apn ayarları ve gerekli tüm ayarları veriyorum. Videolu anlatımı iyi izlerseniz yaparsınzı aynı zamanda sizlerle. yazılı anlatımda yapıcam. umarım herkesde çalışır çalışmıyo demeyin arkadaşlar kesin çalışıyo. lütfen yapamayanlar kötü yorumlar atmasın.

Shadowsocks APN Ayarları

Normal İnternet Ayarları olacaktır.


Shadowsocks Apk uygulaması Yazılı Anlatım.

Profile: Önemli değil
Server: 106.186.20.97
Remoteport: 433
Localport: 1080
Password: vpnpool

işaretli olan tek kısım 
Global proxy ayarıdır
diğer ayarlar işaretsiz

açıp bağlanmasını bekleyin biraz yavaştır.


VİDEOLU ANLATIM

                                   


Shadowsocks Apk İndir
Dosya Boyutu: 3.9 MB

İleri
« Geri
Geri
İleri »

3 comments

Click here for comments
Unknown
admin
1 Ocak 2016 02:30 ×

Youtube'a yüklediğiniz video benim videomdur ve ayarlar siberyazılıma aittir videoyu kaldırmanızı rica ediyorum aksi takdirde her türlü hackleme yada yasal işlem başlatılabilir

Reply
avatar
Adsız
admin
1 Ocak 2016 03:31 ×

facebook adresime ulaş kardeşim https://www.facebook.com/mustafayuclee

Reply
avatar
7 Ocak 2016 07:32 ×

EYVALLAH BRO SAĞOLASIN

Reply
avatar

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]