> Avea Open Vpn İle Bedava İnternet 2016 | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir Avea Open Vpn İle Bedava İnternet 2016 ~ Menİndir

Avea Open Vpn İle Bedava İnternet 2016

-- --


Merhaba arkadaşlar Avea için open vpn ile bedava internet paylaşıyoruz. Uzatmadan resimli anlatım yaptık sizlere buyrun ayarları tek tek yaparak avea bedava interneti kullana bilirsinzi.









 Burada Apn ayarlarını yaptıkdan sonra open vpn programından ayarları yapıp bedava interneti kullanabilirsiniz. Lütfen altta ki resimleri dikatlice bakıp yapınız.












Ayarları ilk kez yapıcak olanlar için en baştan anlatım yaptık umarım yararlı bir makale olmuştur.



Bazı avealılar da mobil veri açılmıyorumuş. Cihazı uçak moduna alın ve ardından uçak modundan çıkartın ve öyle mobil veriyi açmayı deneyin olacaktır. Millet sömürüyor bedava interneti .d

Config Ayar Dosyası
Dosya Boyutu: 1 KB


OpenVpn Apk İndir
Dosya Boyutu: 7.3 MB

İleri
« Geri
Geri
İleri »

2 comments

Click here for comments
Unknown
admin
28 Ocak 2016 03:06 ×

İyi günler ben yapıyorum da dediginiz herşeyi yaptım ama authentication failed hatası alıyorum çözümü nedir teşekkürler

Reply
avatar
admin
admin
29 Ocak 2016 02:00 ×

authentication failed hatasi aliyorum

Reply
avatar

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]