> OpenVpn ile Avea Bedava İnternet | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir OpenVpn ile Avea Bedava İnternet ~ Menİndir

OpenVpn ile Avea Bedava İnternet

-- --



Merhaba arkadaşlar uzun zamandır avea için bedava internet paylaşmıyorduk. Sonunda güncell ayarlar bulundu avealılar için buyrun sizlerle videolu anlatımı izleyin aşağıda gerekli programlar var dosyalar hepsini veriyoruz sadece videoyu izleyip ayarları yapın başarılı sonuç alın. Buyrun sizlerle



Videolu Anlatım
                            


Ayar Dosyası menindir-avea.ovpn indir
Dosya Boyutu: 1 KB

OpenVpn Apk İndir
Dosya Boyutu:**

İleri
« Geri
Geri
İleri »

5 comments

Click here for comments
Unknown
admin
19 Ocak 2016 11:32 ×

Oldu kardesim Allah razi olsun.

Reply
avatar
Menindir
admin
19 Ocak 2016 12:00 ×

herzaman kardeşim :)

Reply
avatar
Unknown
admin
20 Ocak 2016 11:43 ×

Kardeşim faturalı hata yapsak sorun olurmu

Reply
avatar
Menindir
admin
20 Ocak 2016 14:12 ×

faturana yansar kardeşim onun için yapma.

Reply
avatar
Unknown
admin
26 Ocak 2016 02:47 ×

Kardeşim ben senin dediğin bütün şeyleri uyguladım fakat en son connect yazısına bastığımda "Tun interface setup failed:Tun_prop_error one of ifconfig or ipconfig-ipv6 must be specified"hatası alıyorum yardım edersen sevinirim

Reply
avatar

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]