> WhatsApp Çökertme (Yazılı ve Videolu Anlatım) | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir WhatsApp Çökertme (Yazılı ve Videolu Anlatım) ~ Menİndir

WhatsApp Çökertme (Yazılı ve Videolu Anlatım)

-- --


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere karşıda ki kişinin WhatsApp'ını çökertmenizi anlatıcam. Kötü amaçla kesinlikle kullanmayınız.

Yazılı Anlatım!

https://web.whatsapp.com/   üzerinden kendi telefonumuzun QR kodunu okutuyoruz. ve hedef kişiye aşağıda vermiş olduğum kodu  yapıştırıyoruz ve gönderene kadar bekliyoruz ve gönderdikten sonra WEB whatsapp üzerinden attığımız kodu siliyoruz ki '' kendi telefonumuz çökmesin diye '' arkadaşlar videoda gösterildi zaten Samsung A2016 telefonu kilobaytlık kod ile çökerttik. Apple İOS işletim sistemlerde fazla çalışmamaktadır buda ios un ne kadar güvenli olduğunu bilirsiniz zaten :)

ÇÖKERTMEDE Kİ AMACIMIZ NEDİR?

Arkadaşınıza şaka amaçlı yapabilirsiniz.
Sizi tehdit eden birine yapabilirsiniz.
Eski sevgilinizin çevrim içi olduğunu izlemeyi bırakabilirsiniz :)
Sizi fotoğraf ve videolarla tehdit eden bir şahısa yapabilirsiniz. ( Uygulamalar üzerinde fotoğraflar ve videolar silinirse fotoğraflarda silinmiş olur wp üzerinde ki ancak yedeklemesi yok ise)


HACK KODU EN AŞAĞIDA Kİ İNDİR BUTONUNDAN İNDİREBİLİRSİNİZ!!!!

VİDEOLU ANLATIM!



WhatsApp HACK Kodu İndir
Dosya Boyutu: **



İleri
« Geri
Geri
İleri »

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]