> Turkcell VPN Gate Viewer ve OpenVpn ile Bedava İnternet | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir Turkcell VPN Gate Viewer ve OpenVpn ile Bedava İnternet ~ Menİndir

Turkcell VPN Gate Viewer ve OpenVpn ile Bedava İnternet

-- --

Merhaba arkadaşlar Turkcell için OpenVpn ile nasıl bedava internet yapılır onu anlatacağız. Fazla lafı dolandırmadan hemen anlatıma geçmek istiyorum.

DİKKAT!: Anlatımı iyi okuyup yapın. tek bir şeyi eksik yaparsanız internet çalışmayabilir!

ANLATIM!

ADIM1
Aşağıda linkini vermiş olduğum VPN Gate Viewer adlı uygulamayı indirin ve kurun.
daha sonra programa girelim.
Programa girdikten sonra aşağıda ki gibi Ülkelere göre IP Adresleri ve Hızlarını göreceksiniz.
Buradan istediğiniz ülkeyi seçebilirsiniz. Bizim tercihimiz Türkiye Oldu Hızı daha yüksek diye.
Seçtikten sonra



ADIM2

Seçtikten sonra aşağıdaki resimdeki gibi ekran gelecek ve '' Connect To '' deyin.


ADIM3

daha sonra sanki yeniden Config dosyası yapmışsınız gibi otomatik seçtiğiniz IP Adresi üzerine config dosyası yapacaktır program ve sizi otomatik OpenVpn'ye yönlendirecek. Daha sonra Connect deyin ve BEDAVA İNTERNETİN KEYFİNİ ÇIKARIN!



ADIM 4

Gördüğünüz gibi OpenVpn bağlandı İstediğiniz gibi interneti sömüre bilirsiniz.



Bedava internetiniz hayırlı olsun sizlerden tek isteğimiz. Bu makaleye yorum atmanız arkadaşlar.

VPN Gate Viewer Apk İndir
Dosya Boyutu: **

 OpenVpn Apk İndir
Dosya Boyutu: **

İleri
« Geri
Geri
İleri »

2 comments

Click here for comments
Adsız
admin
23 Şubat 2017 14:11 ×

Soylediklerinizi harfiyen yaptım üç kere kontrol ettim fakat niyetle kadar geliyor biyerden sonra Hata veriyor

Reply
avatar
Adsız
admin
28 Şubat 2017 12:54 ×

5 gundur geri donus bekliyorum fakat kimseden ses yok yoksa hersey yalanmiydi peki ya yasanmisliklar ne olacak ;)

Reply
avatar

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]