> WhatsApp Hackleme Anlatım! | Menİndir Menİndir - Full Tek Link Program İndir - Dosya İndir WhatsApp Hackleme Anlatım! ~ Menİndir

WhatsApp Hackleme Anlatım!

-- --

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere karşı tarafın Whatsapp'ına nasıl sızabilirsiniz onu anlatacağım. Öncelikle karşı tarafın ruhu bile duymaz fakat yöntemi yaparken anlarsa sizden yana sıkıntı çıkabilir.

ANLATIM!

Uygulamanın kullanımı gayet basit ve Türkçe Dil Desteği bulunmaktadır.

Size verdiğim uygulamayı indirin ve kendi cihazınıza kurun daha sonra Whatsapp'ına sızmak istediğiniz kişinin telefonunu rica edin.

nasıl bir şekilde edersiniz artık size kalmış şahıs anlamaması lazım.

Daha sonra telefonu aldıktan sonra Whatsapp'a girin ve QR Kod kısmına gelin. ordan kodu sizin telefonunuzdan verdiğim programdan taratın ve kişinin Whatsapp'ına erişmiş olacaksınız.

O kişi Whatsapp'da ONLİNE Olduğu sürece kimlerle konuşmuş hepsini görebilirsiniz.

Uygulamadan Ekran Görüntüleri


VİDEOLU ANLATIM!
             

Whatscan Apk İndir
Dosya Boyutu: 8.7MB
İleri
« Geri
Geri
İleri »

Sitemize Atılan Yorumlarda Argo Kelimelerin Bulunması Kesinlikle Yasaktır. Aksi Taktirde Doğacak Sorunlardan Site Yöneticilerimiz Sorunlu Değildir Ve Sitemiz Buna Teşvik Edilmeyecektir.!! ConversionConversion EmoticonEmoticon

Torrent Oyun İndir

[Torrent Oyun İndir][pmag2]